Бекітемін
Ақмола облысы білім
басқармасының
Степногор қаласы бойынша
білім бөлімі
Степногорск қаласы
«Ақсу кентінің негізгі
орта білім беретін
мектеп» КММ-нің
басшысы
____________ Медрисова И.К.
01 қыркүйек, 2022 жыл
Психологиялық қызметтің 2022-2023 оқу жылына арналған жоспары
№ п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
Қыркүйек |
||||||
І. Диагностика |
||||||
1 |
Бейімделу деңгейін анықтау: 1. Бейімделу процесінің диагностикасы Е. Екжанованың «Диагностикалық-болжамдықскринингі» 2.Н. Лускановтың «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» 5 сынып оқушыларының бейімделу процесінің диагностикасы 3.10 сынып оқушыларының бейімделу процесінің диагностикасы М. Рокичтің «Құндылық бағдарларын зерттеу» |
|
5 сыныптар
8 сыныптар
9 сыныптар |
қыркүйек
қыркүйек
қыркүйек |
қорытынды
қорытынды
қорытынды |
|
ІІ. Түзету-дамытужұмысы |
||||||
2 |
«Мектеп өміріне кіріспе» бағдарламасы бойынша психологиялық сабақтар |
сабақ
|
1 сыныптар
|
|
хаттама
|
|
III. Алдыналужәнепсихологиялықағарту |
||||||
3 |
Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу.
ОПҚ бейімдеу
«Тағдырсақшылары». |
Әлеуметтік желілерде жариялану
Ата-аналар жиналысы
Ата-аналар жиналысы |
8-9 сынаптар
2 сыныптар
Ата-аналар
8-9 сыныптардың ата-аналары |
қыркүйек |
Скриншоттар
Хаттама
Хаттама |
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
Суицидтік мінез-құлықты бейімдеу және алдын алу мәселелері бойынша топтық және жеке кеңес беру |
Кеңес беру |
Мұғалімдер, ата-аналар, 2, 8-9 сыныпоқушылары (сұраубойынша) |
қыркүйек |
хаттама |
|
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||
5 |
Психологтың жұмысын жоспарлау Дамыту және түзету – дамыту бағдарламаларын әзірлеу Оқушылардың деректер базасын түзету Сабақтарына қатысу |
Ұйымдастыру
Бағдарлама
|
2,5,9 |
қыркүйек |
жоспар
Бағдарлама
Сабаққа қатысу талдауы |
Қазан
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
«Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу» бағдарламасы бойынша жұмыс - «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» - «Мектептегі мазасыздық» - Социометриялық зерттеу - Құндылық бағдарларын зерттеу, ұжымдағы жайлылық деңгейі |
сауалнама
Сауалнама
Социометрия
сауалнама
сауалнама |
8-9 сыныптар
8 сын.
8 сын.
8, 9 сын.
9 сын Жаңадан келген мұғалімдер |
қазан |
Есептікқұжаттаманықалыптастыру
анықтама
анықтама
хаттама
анықтама |
|
ІІ. Түзету-дамытужұмысы |
||||||
2 |
«Орта мектепке бастаушы» бағдарламасы бойынша психологиялық сабақтар 10 сынып оқушыларына психологиялық сабақ |
сабақ
сабақ |
8 сын.
9 сын. |
қазан |
Хаттама
Хаттама |
|
III. Алдыналужәнепсихологиялықағарту |
||||||
3 |
"Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу" бағдарламасы бойынша жұмыс |
Лекциялар |
Мектепұжымы |
қазан |
хаттама |
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
Суицидтік мінез-құлықты бейімдеу және алдын алу мәселелері бойынша топтық және жеке кеңес беру |
Кеңесберу |
Мұғалімдер, ата-аналар 8-9 сыныпоқушылары (сұраубойынша) |
қазан |
хаттама |
|
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||
5 |
Тәуекел тобындағы балалардың сабақтарына қатысу |
Бақылау |
Қауіп ьобындағы балалар |
қазан |
Сабаққақатысудыталдау |
Қараша
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
Суицидтікбейімділіктізерттеу. |
Сауалнама |
8 сыныптар |
Қараша |
Хаттама |
|
ІІ. Коррекционно-развивающая работа |
||||||
2 |
«Денсаулық және өмірлік дағдылар»әдістемелік құралы бойынша түзету сабақтары |
сабақ |
8 сынаптар (қауіп тобындағы оқушылар) |
қараша |
хаттама |
|
III. Алдыналужәнепсихологиялықағарту |
||||||
3 |
«Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу» бағдарламасы бойынша жұмыс «Репродуктивті денсаулық және оны сақтау дағдылары», жыныстық қолсұғылмаушылық және зорлық-зомбылықтың алдын алу.
Ерте жүктіліктің алдын алу. Медицина қызметкерімен бірге.
«Дарындылық» дегеніміз не? |
Лекциялар
Әңгімелесу
Әлеуметтік желілерге жариялау, Күнделік платформасы
Әлеуметтік желілерге жариялау, Күнделік платформасы
|
8-9 сынып
8-9 сынып
Ата-аналар
Ата-аналар, педагогтар |
қараша |
хаттама
хаттама
жадынама
жадынама |
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
«Қыздың денсаулығын сақтау»бойынша кеңес беру |
Кеңес беру |
Ата-аналар (сұрау бойынша) |
қараша |
хаттама |
|
V. Организационно-методическая работа |
||||||
5 |
Мектеп сайтында, әлеуметтік желілерде психологиялық бетті орналастыру. Жыныстыққолсұғылмаушылықтыңалдыналу. |
Публикациялар
|
Ата-аналар, педагогтар, оқушылар |
қараша |
Скриншоттар |
желтоқсан
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
«Мінезерекшеліктерінакцентуациялау»
«Темперамент түрі» |
Тест
Тест |
(қауіп тобындағы оқушылар)
|
желтоқсан |
Хаттама
Хаттама |
|
ІІ. Түзету-дамытужұмысы |
||||||
2 |
«Менің күшті жақтарым. Менің ресурстарым». «Психикалық денсаулықты сақтау және нығайту дағдылары». |
Тренинг. Кеңес беру. |
8-9 сыныптар(қауіп тобындағы оқушылар) |
желтоқсан |
Хаттама
|
|
III. Алдыналужәнепсихологиялықағарту |
||||||
3 |
«Компьютерлік тәуелділік» сағаты «Кибербуллинг»
«Бала және интернет желісіндегі қауіпті ойындар »
|
Әңгімелесу
Әңгімелесу, видеороликтерді қарау
Әлеуметтік желілерге жариялау, Күнделік платформасы |
2-4 сыныптар
5-9 сынып
Ата-аналар
|
желтоқсан |
«Қауіпсіз интернет» жадынамасы
Жадынама
Скриншот
|
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
«Компьютерлік тәуелділіктің себептері», «Кибербуллинг. Қауіп және оның салдары»
«Балаңызды кибербуллингтен қалай қорғауға болады?» |
Кеңесберу
Кеңес беру |
ұстаздар
ұстаздар |
желтоқсан |
Хаттама
Хаттама |
|
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||
5 |
Оқудағы қиындықтары бар оқушылардың жұмысын бақылау мақсатында сабақтарға қатысу.
Жартыжылдық бойынша аналитикалық есеп. |
Бақылау
|
оқушылар |
Желтоқсан |
Сабаққа қатысуды талдау
Есеп |
Қаңтар
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
1.Кәсіптердің жіктелу диагностикасы ДДО Е.Климова 2. Е. Климовтың кәсіби таңдау себептерін анықтауға арналған сауалнама 3.Қызметтіанықтауғақызығушылықтар мен бейімділіктерді табу диагностикасы А. Голмштоктың «мүдделер картасы»
4.Жеке кәсіби перспективаны құру схемасы бойынша сауалнама Е. Климова |
Тестілеу |
9 сыныптар |
қаңтар |
Қорытынды |
|
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы |
||||||
2 |
«Өмірлік дағдыларды қалыптастыру» кәсіптік бағдарлау тренингі. |
сабақтар |
9 сынып |
Қаңтар |
Хаттама |
|
III. Алдын алу және психологиялық ағарту |
||||||
3 |
«Біз және кәсіптер әлемі» кәсіби әңгімесі 9 сынып «Мен өз өмірімді өзім саламын» кәсіби әңгімесі 11 сынып |
Лекциялар |
9 сыныптар |
Қаңтар |
Хаттама |
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
«Сынып жетекшісінің жұмысына кәсіби бағдар беру» «Баламның таңдауы, болашақты таңдау» 9,11 сынып |
Беседа Ата-аналар жиналысы |
Ұстаздар Түлектердің ата-аналары |
Қаңтар |
|
Әдістемелік әзірлеу |
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||
5 |
Мектеп сайтында, әлеуметтік желілерде психологиялық бетті орналастыру |
Публикациялар |
Ата-аналар, ұстаздар, оқушылар |
Қаңтар |
Скриншоттар |
Ақпан, наурыз
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
Оқушыларды қорытынды аттестациялауға дайындау |
Тестілеу |
ақпан |
Хаттама |
||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы |
||||||
2 |
Оқушыларды қорытынды аттестациялауға дайындау |
«Табысқа апарар жол» тренингі Мнемозина кеңестері |
9 сынып оқушылары 9 сынып оқушылары |
Ақпан, наурыз |
Хаттама |
|
III. Алдын алу және психологиялық ағарту |
||||||
3 |
«Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу»бағдарламасы бойынша жұмыс Оқушыларды қорытынды аттестациялауға дайындау |
Бақылау «Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады»жадынамалары Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезінде стресстің алдын алу»психологиялық-педагогикалық дәрісханасы |
«Қауіп тобындағы» оқушылар
Ұстаздар, оқушылар |
Ақпан
Ақпан, наурыз |
хаттама
|
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
«Жанжалдардың алдын алу және шешу» «Өмірді позитивті қабылдау» «Денсаулық және өмірлік дағдылар» (әдістемелік құралы) |
«Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу»бағдарламасы бойынша кеңес беру |
Ата-аналар (сұрау бойынша) |
Ақпан, наурыз |
Хаттама |
|
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||
5 |
Оқудағы қиындықтары бар оқушылардың жұмысын бақылау мақсатында сабақтарға қатысу. |
Бақылау |
Ата-аналар, оқушылар, ұстаздар |
Ақпан, наурыз |
Талдау |
Сәуір
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
Р. Амтхауэрдің интеллект құрылымын сынау негізінде Э. Ф. Замбацявичененің ауызша-логикалық ойлауын зерттеу әдістемесі |
Тестілеу |
4 сынып оқушылары |
сәуір |
Қорытынды |
|
ІІ. Түзету-дамытужұмысы |
||||||
2 |
«Достықты қастерлей біл» |
Алдын-алу жұмысы |
4 сынып оқушылары |
сәуір |
Хаттама |
|
III. Алдыналужәнепсихологиялықағарту |
||||||
3 |
«5-сыныпқа ешқиындықсызөту» |
Ата-аналар жиналысы |
4 сыныптардың ұстаздары, ата-аналары Болашақ пән мұғалімдері |
Сәуір |
Хаттама
Жадынама |
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
«Танымдықүдерістердіжаттықтырамыз» |
Кеңес беру |
Ата-аналар (сұрауы бойынша) |
сәуір |
Жадынама |
|
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||
5 |
Мектеп сайтында, әлеуметтік желілерде психологиялық бетті орналастыру |
Жариялымдар |
Ата-аналар, ұстаздар, оқушылар |
Сәуір |
Скриншоттар |
Мамыр
№п/п |
Іс-шара |
Жұмыс түрі |
Мақсатты топ |
Орындау мерзімі |
Ескертпелер |
Есептілік нысаны |
І. Диагностика |
||||||
1 |
Бітіру сыныптарындағы емтихан алдындағы мазасыздық деңгейін зерттеу |
сауалнама |
түлектер |
Мамыр |
Хаттама |
|
ІІ. Түзету-дамытужұмысы |
||||||
2 |
Стресске төзімділікті арттыру бойынша 9, 11-сынып оқушылары үшін түзету-дамыту сабақтарын өткізу |
Сабақ |
Түлектер |
мамыр |
Қорытынды |
|
III. Алдыналужәнепсихологиялықағарту |
||||||
3 |
«Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу» бағдарламасы бойынша жұмыс |
Бақылау, мониторинг |
(қауіп тобындағы оқушылар) |
мамыр |
Хаттама
|
|
IV. Кеңес беру |
||||||
4 |
Кәмелетке толмағандар арасында жыныстық қолсұғылмаушылық пен зорлық-зомбылықтың алдын алу |
«Құрбан болмау үшін не білу керек»1-4 сынып «Үйде және мектепке барар жолда қауіпсіз мінез-құлық,» 1-11 сынып |
2-9 сынып оқушылары |
мамыр |
Жадынама |
|
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
||||||
5 |
Мектеп сайтында, әлеуметтік желілерде психологиялық бетті орналастыру Жыл бойынша аналитикалық есеп |
Жариялымдар |
Ата-аналар, оқушылар, ұстаздар |
Мамыр (жыл бойы) |
Сабақтың қатысуын талдау
есеп |
Педагог – психолог З. Мадиярова